All i need is you..

Hade inget bättre för mig så fick bli skriva här igen dåva! :D
Öhm, idag va jag ner på bolaget, tungt kallt, och jag bara ville dö lite granna! ;D hah.
Men ja, va väl illa tvungen liksom xD. hehe.
så har jag legat i sängen, myst, kollat på idol, käkat mat, messat,
skrivit lite på fb osv, skönt! Ja!
Idag är en sån där då jag är så där sjuuukt kärleks full,
och det är jobbigt o va det när jag är ensam, ingen o kramas o pussas med,
ingen att överösa med fina saker för att visa min uppskattning.
Det gillas inte, men imorron ska jag träffa massa fina människor,
så då kommer jag trivas! ska ju först o främst va med Seb,
så skulle tydligen babe va med, han vart lite putt att jag inte hade hunnit fråga honom ännu;) haha.
så kommer bli freaking awesome, yes please!
öhm, jaa, nu blir det väl invänta mammi som jobbar, sen blire gå med hundarna
innan det blir o lata ännu mer i min säng, men fryser så sjukt jävla mkt!:P haha.
sånt som händer :P haha .

aja! Hörs väl sen eller ngt ;D



"Take my hand and just don't let go, for as long as i got you i'll be alright."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0