You're all that's on my mind.

sitter här, nu är jag inte depp längre, bara tom. ja jag vet inte.
Idag har jag iafl varit o mött upp herr M, snackat lite, sen gick vi till åkra för
han skulle köpa cola o så träffa Dennis.
Sen gick vi till Dennis, och skulle dricka kaffe, vilket vi gjorde.
Men såg det jag ALDRIG trodde va möjligt, DENNIS gjorde en tårta,
hahahahah, istället för hallon eller jordgubbs sylt hade han LINGONSYLT i!
HÖLL PÅ ATT DÖÖÖ PÅ RIKTIGT! hahahahahhahha .
Men iafl. Så åt vi det, va tvingad av Dennis, haha . 
Så gick jag o mötte upp Jannice, så stack vi till spåret o sprang,
skönt som fan vare :D Sen hem o duscha, och har packat ihop alla
böcker jag ska ha med mig till skolan imorron o lämna in.
nice liksom. Nu sitter jag o väntar på att M ska höra av sig
så jag ska gå o möta honom. Helt slut i kroppen.
Imorron blire springa igen, skönt. behövs!!!!:D

Aja. hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0