Vem lämnade vem ?

Ja igår skrev jag, va pessimist, allt sög totalt, men hela min dag vart
sååååååå mycket bättre när min allra bästavän knackade på dörren,
kommer inte ihåg sist jag va så glad o lycklig :).
hon o Conny kom, för vi skulle egentligen ut o springa, men blidde inte så.
vart träningspass för magen ist haha :D mådde som en prinsessa.
Ne men dom kom, så satt jag o läste lite skit för dom, och deras min o reaktion va fett skoj. haha!
Seng ick vi ut o skulle röka, så kom Victoria,
så förflyttade vi oss till baksidan för att det börja regna.
så satt vi där, så kom bina o Robin o gav mig mina studentpresenter, kvinnan kunde
inte hålla sig i en vecka, glad är jag för det, min toaborste <3 hahah!
Sen kom Marcus :), så drog tyvärr Bina o Robin :(,
men vi alla satt kvar, snacka massa skit, skratta utavbarahelvete,
kommer inte ihåg sist jag grina så mkt åt att jag har skrattat så mkt.
Mådde som fisken i vattnet, hade några av dom bästa människorna i mitt liv
hemma hos mig, bara hemma hos mig, och det kändes så underbart.
kommer inte ihåg sist folk kom hem till mig för att bara umgås o snacka skit,
förutom Marcus då ;P. alltid jag som får dra iväg, så kändes så underbart.
Är på väg att börja gråta nu när jag tänker på hur bra det fick mig att må.
Dom enda som saknades igår va fan Matilda,Bosse o Jannice.
En helt fantastisk kväll, sen iafl vid halv 12 drog min bästa, Conny o Viccan hem.
Så gick jag o Marcus ut med Pelle snabbt, sen satte vi oss vid datan
så han läste en grej, hans reaktion va oxå jäävligt skoj :D haha!
Men sen la vi oss i sängen iafl o kollade på Arn, och hade allmänt jätte mys,
Sen kollade vi på 9 millimeter, somnade vid 5-6 imorse, men det va det fan värt.

så vakna jag lite halvgrinig pga min skiiiitdröm!, men det ändrades ganska fort,
Marcus är duktig på att få mig på bättre tankar :). Tack för allt.
tack för igår, när jag behövde dig, kan inte förklara i ord hur mycket det betydde även
om du kom för en kort stund, så betydde det massa mkt. <3.


Så iafl, gick vi upp en timme efter vi vaknat, o jag o pelle följde honom
till bussen, vilket sög eftersom han åkte tillbaka till västerås igen.
Men får iafl hoppas att han har skoj (:
Sen gick vi hem, och nu sitter jag här.
och funderar på om jag orkar umgås med folk ikväll, vill men ändå inte,
skit dröm att förstöra min dag :/.
får se hur det blir.



hörs :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0