Stjärnorna finns här.

Idag vakna jag av ett mess klockan 7 imorse, av min älsklingsBina, sötungen drömde mardröm,
så från o med nu ska jag ALDRIG gå i närheten av en Bajamaja!
det har jag lovat. i love u <3


Sen somna jag om, vakna av mess från Marcus, så då vare bara kliva upp eftersom klockan va halv 12
typ. haha. Så gick ut med voffarna, druckit kaffe med Mamma o Jannice
och snackat massa skit :)

Så nu sitter jag här. Ska strax sminka mig o så till Sanna ska fota mig (:
Massa fina bilder. ggillas.

Snart äre studentvecka, tjocktnice!

och fick nyss vet aattt dom ska sätta in extra polis styrka inför nästa vecka. haha.
Jävla idioter!!!hahahah ! Patetiskt jävla samhälle vi lever i, inte ens på studenten
får man supa o ha kul utan tjafs. haha !



Ne ska fixa mig nu, hörs sen !:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0