Jag vet att allting har ett slut.

Vet inte riktigt nu, vet inte riktigt hur jag känner, hur jag mår av allt det här.
Jag rentav hatar drama, jag hatar dubbelspel, känns så jävla ja, blä.
blir så trött, hur lyckas jag? vet inte, men är förbannat trött.
Nu är min mur 15tusen meter bred o minst lika hög igen.
Och gör du inte som du lovat, ja då behöver du aldrig komma tillbaka igen.
Tar inte vilken skit som helst. Trodde jag skulle bry mig mindre,
men inte så konstigt att jag bryr mig kanske, eftersom jag ändå
hade börjat rasera den mur jag byggt upp, för jag ville försöka
öppna mig, bli en normal människa med riktiga känslor i kroppen.
Men jag gjorde allt fel.
Ja ja, märks väl vad som händer, vad som sägs.


Igår hade jag en skit kul kväll. satt hemma först, gick ut med hundar o så.
Sen kom Ida hem hit, vi satt o snacka skit, jag lagade mat.
Vi åt, sen drog vi över till Fia. Satte mig i soffan o lekte o kramades
med bästaste Rassebrasse :). och snacka massa skit med Fia,Conny o Anders.
Sen kom även Stefan över. Så vid tjugo i 11 gick snorungen o la sig,
sen blev det super Mario för fulla muggar. fett skoj vare iafl.
Massa skratt o glädje även denna kväll. så kul :) Men dom va
sådana bitterfittor när det blev min tur att spela (A) haha !
tråkiga jävlar. haha !
Spelade o snacka skit i ngr timmar. Sen började jag gå hem.
Hade en helt underbar kväll fram tills dess att jag gick hem.
Fick ett par mindre trevliga samtal då.
Är iallafall glad att det här hände nu istället för om ngr månader.
Men iafl. Va lagomt förbannad, eller ja, slog eld i huvet på mig.
va helt galen. så viccan kom ut, så  jag hade ngn att snacka ut med,
och så jag kunde förklara varför jag va så sur o att det inte va på henne.
så va ute till strax före 4 med henne. Sen hem, satt vid datan.
sen la jag mig vid 5 tiden typ. yeah. skiter i det här nu.
Måste ut med hundarna.



hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0