it's impossible to find.

ger fan upp snart. går fan snart inte på min egna student.
känns som allt bara går emot hela tiden, och sen att ingen av mina vänner
förutom Fia kommer på min utspringning suger ännu hårdare.
känns som jag tänker avblåsa hela skiten,och skita i min egen student
och bara sitta hemma o supa ensam istället. känns mer värt,
för ingenting som känns rätt eller bra just nu. allt känns rent utavskit!
skiter nog fan i studenten, skiter i det som borde va den lyckligaste tiden
i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: matilda

Inte ska du skita i din student sötnos! Men om det finns någon jag kan åka med kan jag komma på utspringningen, vet du nån?



<3

2010-05-28 @ 14:51:06
URL: http://matildahellerstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0