I don't mind at all.

Kom nyss hem, va hem till Fia, snacka lite skit, kollade på tv o hade allmänt mysis!
så har jag träffat jannice en sväng o snackat lite o så :).
Imorron blire träffa Sanna, sen ut o fota lite o så där, kan bli riktigt nice :)
vet inte riktigt vad jag ska skriva egentligen,för har inte hänt så förbannat mkt
sen sist liksom!:D haha.


Snart ska jag börja fixa med mina naglar, sen försöka sova, hur det nu ska gå?!
Ska sova utan herr M för första gången på en o en halv vecka,
kommer nog kännas fett wierd!:P sånt som händer :P.
Han skulle nog komma tillbaka imorron tror jag, så då blire väl
lättare att somna, eller svårare, beror på hur man ser på saken
eftersom man inte får sova för honom :P haha!
blir nog fixa naglarna imorron , vet inte om jag orkar sitta med det ikväll
faktiskt :P. Plus att har man tur får man sällskap av älsklings jannice
och kan dricka kaffe med henne o så :).

aja. ska väl göra ngt vettigt nu.




HÖRS!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0