hold me, tell me everything is okey?

va i skolan idag, va ganska skönt att komma dit iafl :)
fick veta att jag iafl har betyg i svenska A, det känns bra (:
och så åkte vi ut till kappalbo där världens sötaste åsnebebis fanns,
såååååå liten! Sen gick vi in till ninis ungarna,
därav att jag förmdoligen bli ninisägare nästa vecka, tack Daniel, tack!:P haha.
jävla skit huve som sa att vi skulle in där! haha. Men vart kär i min lilla flicka!

Sen hade vi idrott då skulle vi golfa, men jag , ida, Matilda o Leila ville inte,
så vi satt i solen o njöt av vädret ist :).
tycker bara det är så tråkigt att vissa människor ska hacka på folk
bara för att själva må bättre. Vad vinner man på det? nej urs.
vissa växer kanske aldrig upp från sånt.

Sen hem, nu sitter jag här.tänker, är förbannad, ledsen, irriterad. nej fyfan.
blir så trött på att känna så här, känna mig äcklig, smutsig, sårad,arg, panik,rädsla.
Ja allt på en gång, är så trött på drama, och så får man ännu mer drama.
orkar verkligen inte. vill att tiden ska stanna.
För allt känns kaos o upp o ner i mitt huvud, är rädd för mig själv,
rädd för vad jag känner, vad jag kommer känna.
för mkt upp o ner. Och det orkar jag inte. Därav att jag inte är speciellt glad dom
senaste dagarna, vill bara gräva ner mig känns det fan som. nej blä!
orkar verkligen inte. ska typ sitta här o sen gossa ner mig under täcket
innan det blir mys promenad o mys vädret.
Sen blire gossa ner sig under täcket o förmodligen i armarna på mr M,
och glo på film o försöka skingra tankarna lite.
hörs väl!



blä!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0