du om någon borde förstå.

Ja igår va man flitig, först skola, sen så blev det det hem, gå till Jannice
och testa student frisyr o klänning, Jannice o Malin va så söta o sa att jag såg
ut som en ängel, det är väl ngt positivt antar jag :D haha.
Sen vart det hem snabbt, hämta Zella, sen stack jag o Jannice ut o sprang,
skönt så innihelvete! Sen hem, duscha, snacka massa skit med marcus,
och tänkte sova, men det ville inte han, så han satt o dryga med mig halva natten,
va så död att jag inte ens orkade ge igen -.- haha!
Sen vid halv 3 va han snäll o sa att vi äntligen kunde sova. GRATTIS!.

idag vakna vi vid 12, vakna först vid 7 med migrän -.-
Men sen tog jag bussen till stan, där jag mötte upp Marcus igen, skulle egentligen
inte setts nå mer idag eftersom vi sagt hejdå o han skulle v-ås.
Men iafl, så mötte upp honom o Grodfarmen!:D haha.
Så kom mamma, vi fixade lite grejer, naglar,ögonskugga o strumpbyxor.
Sen gick vi in o kollade vad vi skulle köpa till studenten på bolaget. Sa hejdå
till herr M som skulle till västerås.
Sen gick vi till ica o hämtade ut mina älskade byxor,
skyndade hem o satte på mig dom, sååååå snygga, helt kär! <3. haha .

och nu sitter jag o väntar på viccan ska komma o snacka skit o så :).
Sen ikväll blire ut o springa med Jannice o Mingan, skönt!

Kommer bli fett wierd att sova själv, för första gången på en o en halv vecka.
kommer bli en mycket stor säng. haha! :D Men sånt som händer.


Jag tycker faktiskt om dig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0