you put on quite a show.

jadu. gårdagen vart intressant :)

efter jag skrivit så gick vi o åt frukost o sen så gick jag o mamma med hundarna.
Sen drog jag o Marcus o hämta upp Dennis drog ner på stan o lalla,
där vi träffade upp Johnny :). Sen gick vi tillbaka till Dalhem, jag gick  hem o
lagade mat, duktig mig! :D.
så kom Marcus hit så vi kunde äta. Sen drog vi ut en promenad med hundarna,
Jag ,Marcus o johnny :), efter det drog vi till Dennis,
där vi mötte upp emad, så drog vi till ica,
där vart det ett jääävla liv i telefonerna, lite intressant.
aja, finns då folk till allt :). faktiskt så att jag måste köpa ny spegel :( .
haha nee men sen drog vi hem till emad, kollade på Rambo, men vart mest skitnack
kaffe drickande så åt vi cocosbUllar! hahahahah :D
efter filmen så drog iafl jag o finaste hem till mig, så satte vi igång
valhalla rising, men den kom aldrig igång o verkade värdelös,
så blev att sätta igång sökarna, och tredje gången gillt fick jag se hela :)
och den va bra som fan!:D
Sen skulle vi sova, men som vanligt låg vi o snacka i en timme elr ngt.
mysit iafl. Sen sussade vi.

och nu har jag nyss vaknat, och han ligger bakom mig o sover igen :P hehe.
Men ska snart hoppa på honom, för jag ska ner på stan o skriva in mig på
amf! haha . värdelöst att va vuxen.


tjopp tjopp :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0