You and i, never had it easy baby.

Jadu vad ska man säga, allt vart kaos i onsdags, hela min värld
vändes rakt upp o ner. urs o fy. Men i torsdags kom finaste M hem till mig.
vi kollade på film, han drack va ute med sina vänner o så.
Sen va det iafl fredag, jag vaknade, börja sminka mig o så.
Sen kom Jannice över o fixa mitt hår, sen trodde jag att jag skulle springa
iväg, så sa hejdå till Marcus, men fick veta att Ida som skulle hämta mig va en halvtimme
försenad ungefär, men det gjorde mig ingenting, fick ta en cider innan,
gick upp o väckte Marcus igen (A). Tracka honom lite o så innan det bar
iväg till ica. Där vart jag hämtad,
vi åkte ut till kappalbo, där vi hade champangefrukosten.
Sen åkte vi till skolan, fortsatte dricka massa, tog student kort på hela klassen.
Sen iafl hade rektorn tal, satt o drack, sen vare lunch, vi höll på att dö av svält,
så jag linda o Gelter övertala rektorn att vi skulle få ta mat först,
och mycket väl fick vi det :D haha!
Sen iafl, satte vi oss i "kapprummet" i väntan på att klockan skulle bli halv 2.
då ser jag ett stycke rasmus traska förbi, och kände att tårarna va på väg.
Sen ser jag Conny, och han skulle va på jobbet liksom ;o
Och självklart min bästavän.
Så får jag mess av bina att hennes bil va trasig, och så skulle Marcus åka med henne,
så ringde mamma o fråga om dom redan va ute så va dom det,
så trodde inte att Marcus skulle komma, men en minut innan jag
skulle springa ut så får jag ett mess att han redan va där.
Sen sprang jag o krama på alla o pussades ofc.
fick massa vackra blommor, sån lycka o glädje o värme jag kände
på min student minns jag inte när jag kände sist.
Alla jag bryr mig om va där.
Ne sen vart det dra till flaket, så åkte vi in till stan ööööööste som fan o hade kul.
hoppade av vid Liljas där Viccan,Bina,Marcus,Grodfarmen o ngn mer snubbe va.
Så åkte vi hem hit, fick världens finaste halsband av finaste <3.
Sen väntade vi på resten. Sen kom alla o vi hade en helt underbar kväll.
Jag va så lycklig, och kände sån värme när jag såg alla mina underbara
bara skratta leé o ha kul, tror inte jag kunde ha fått en bättre dag,
fick allt jag önskade och lite till. Allt va perfekt.
Tack alla. ni betyder ALLT! <3.



Sen igår hände inte så mkt, vaknade, följde med Marcus till Bussen.
Sen hem o städa mitt rum, så vart jätte fint, hängde upp alla blommor o saker jag
fick :). Sen kom bina över på kvällen, och vid 3 tiden gick vi o mötte Marcus på
stationen, för då kom han tillbaka :) <3.

Idag har vi vaknat, legat i sängen typ nästan 2 timmar o bara snackat.
ätit frukost, varit ut med hundarna. Sen drog Marcus till
Dennis o så. snart kommer han tillbaka o ska glo på film o mysa o sådär
vare väl tänkt :). så får vi se vad som händer o fötter liksom :)


HÖRS:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0