unforgiven.

Hur ska man veta vad man ska göra för val i livet?
Vilka vägar man ska välja?
Hur ska man veta om man ska följa huvudet eller hjärtat ?
Alla val leder till ett nytt val, hur vet man om man väljer rätt?
Och om man väljer fel, får man ångra sig?
Och känns det i hela kroppen om det rätt?
Eller även om det är rätt, känns det ändå jobbigt?
För mycket tankar, för mycket känslor, för mycket som händer.
Ibland vill jag bara vrida tillbaka tiden.
Ibland vill jag bara stanna den.
Ibland vill jag hoppa framåt.
för att se vad som komma skall. Så man är beredd.
För vet inte om jag kan överleva framtiden.
Den känns för konstig, för ond, som en mardröm.
Antar att saker o ting blir bättre med tiden, eller ja
det är väl det jag intalar mig, det är ju det folk säger.
Men känns som varje dag som kommer bara blir tyngre att ta sig igenom.
Vilken väg är den rätta? finns det någon som är rätt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0