Take me on .

vakna nyss. suger hårt att vakna upp o första man gör är grubbla o tänka,
pga min skit dröm, som känns som den är verklig. blä!

*Men iafl. igår kväll gick jag ut med sheeba, mötte Emad,
sen drog vi till Dennis gränd, där kom Kenny ut o umgicks
och snacka. så satt vi där o skratta i typ 2 timmar kanske.
Så gick jag  Kenny o Nicklas till mig o lämna sheeba.
Snacka med mina grannar, sen tillbaka o satte oss först utanför Dennis,
för jag ville inte gå in, sen kom alla fulla människor ut o det vart för mkt
för mig lix. Så gick längre bort, så satt jag o Kenny o snacka
och skratta som bara fan i ngr timmar.
Sen skulle Kenny o Nicklas hem, så då gick jag oxå hem, dom följde mig till min gränd,
sa hejdå, sen gick jag in o satte mig vid datan som inte riktigt ville som jag
ville :p hehe . Men iafl .


Känns som allt bara är på låtsas. som en mardröm jag snart ska vakna ur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0