Please don't walk away.

trött.se! ohja!

Vaknade av att jag kunde sträcka ut mig över hela sängen,
blev chockad, för när jag somna låg M bredvid mig
sen vakna jag o poff borta. Bland det värsta jag vet är att
somna bredvid ngn som är borta när man slår upp ögonen.
Har väl med min adhd o göra, gillar inte förändringar.
Men iafl. Ska nog spendera min dag med Fia :). ska bli mys!


igår va det ju avslutnings"fest" i parken.
Drog dit med Viccan o snacka med alla.
men dom flesta va så bittra,
och va inge folk alls ute, dagens ungdom, kan inte supa,
kan inte ha kul,är inte ute. Det va typ max 50 pers ute :S.
aja stog o snacka en del med Nille.
Sen snacka jag med Marcus en del oxå om massa skit.
Sen va alla så jäävla bittra. haha.
vi skulle o hämta Dennis telefon på jakan, men eftersom
alla va så bittra så höll jag o Kenny ihop ist.
Vi tänkte likadant, o va lika glada, så vi gick sådär 20 meter
bakom alla bitterfittor :P haha .
gick o skratta o hade trevliga samtal. dög iafl för mig.
Sen blev det sitta på jakan en stund, sen gick vi hem .
Så la sig jag o Marcus o kollapå John tucker must die, så grym film!
haha. aja.



Allt är  wierd. Hoppas allt löser sig till det bästa, och snart. annars vet jag inte.
vet inte hur mkt jag orkar eller kan ta.
Vet varken ut eller in, för mkt i min värld just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0