please baby take my hand.

Idag har jag varit duktig, va ner till amf, hade med mig plåtdosan,
men dock så hade jag inte mitt legg där i , vilket sög, så blir dit imorron igen.
Bina följde med mig ner, så tog vi som vanligt en fika :).
Sen gick vi o mötte upp Fia o Rasmus vid kyrkogården.
Jag följde med till Fia, där Rasmus visa hur stor han blivit o kan cykla massa
heeeelt själv!!!!!!!!!:D blir stoltast i världen över min gudson!
Så drog vi upp till fia, tog en kaffe o snacka lite.
Sen drog jag hem, satte mig här, så kom Marcus o Emad över :)
Så har jag gjort mat åt mig o M, så har jag varit ute med hundarna o så.
o nu sitter vi bara här.
vet inte vad som händer idag riktigt, rätt trött o sliten efter skit dålig
natt sömn eftersom massa skit drömmar! Men iafl.
Så blir nog försöka somna tidigt.



Jag kommer sakna dig, kommer alltid älska dig, men orkar inte mer nu,
för mycket som händer hela tiden, jag måste släppa taget för
att överleva. Glömmer dig aldrig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0