Never say never.

ja igår så hände det väl inte så mycket speciellt efter jag skrivit.
Marcus kom som sagt tillbaka, men blev ige film,
vart tratten och finkel (Y):D:D:D:D ! haha . sååå bäst!
Så medans vi kollade på det så fixade jag mina naglar, vart jätte nöjd :).
känns bra att äntligen ha naglar igen! haha.
Sen iafl så kom viccn över, sen så låg jag o läste ur "solos, lilla syndiga" skit roligt!
sen gick vi ner o började grilla, använde en halv flaska tändvätska, dåligt skit som inte
vill brinna :PMen efter många om o men fick jag glöd p skiten,
så grillade vi hamburgare o korv. Sen kom Bina o Robin över en snabbis o
lämna min jacka o så där.
Sen stack dom igen. tråkmånsar!
Men iafl, så satt vi kvar o snacka skit, sen gick vi med hundarna, sen drog vi till
ica för marfcus skulle handla cola o chirre.
så drog vi upp till Emad efter o kollade på film,
Men va ju ett stycke M &N som bara inte kunde hålla käften. haha
Först kollade vi på ngn mysko skräck, hoppade till 3 ggr tror jag.
Sen kollade vi på Fröken sverige, riktigt bra film.
Sen tänkte grabbarna kolla på Rambo, men jag berätta att jag skulle hem, och då stack helt plötsligt alla.
hahahah! :D RESPEKT! haha nerå!:D

Sen drog jag o finaste hem till mig o kollade på "street racer", det jag såg va bra,
eftersom jag somna till typ tuusen ggr haha :D

Sen låg vi o snacka massa som vanligt o tiden bara rann iväg, kl 6 upptäckte vi vad klockan va,
vi prata massa mycket med andra ord, men kom fram till att det kanske va bäst att sova:P

nu har jag nyss vaknat, Herr Brottare sover här bredvid mig, funderar på att hoppa
lite på honom snart om han inte vaknar o kramar på mig faktiskt! :D
idag blire arbetsförmedligen ( urs jag är vuxen), sen kolla present till
Finaste , försöka hitta på ngt bra :).


Ne nu ska jag väcka gullpojken. hörs sen :D



vadå Jag krossat ? Jag har inte gjort något fel alls.. Så försök inte ge mig dåligt samvete,
det är faktiskt hans val. Jag vill inte att någon annan människa mår dåligt,
men vill inte heller må dåligt själv, och han får mig att må bra, jag får honom att
må bra, då tänker jag unna oss det. Jag har inte valt att allt ska vara så här.
Men nu är det så. Men det är då fan inte mitt fel! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0