När idag blir igår, minnen sätter djupa spår.

Jadu, idag så kom bror på besök, så vart skitnack med honom innan jag
drog iväg till min bästaste <3. Det va mys.
Kom dit, fixade med hennes blogg, här på blogg.se, gick inte så kanon,
så fixade en ny till henne ist :P hehe . fixa o trixa med den litegranna :D haha .
Sen så kollade vi på c/o segemyhr, såå fantastiskt kul <3. hahaha !
Sen blev det skitsnack, mer blogg fix, sen blev det en film, Accepted, så
himla bra film, säkert sett den 5 ggr elr ngt. haha .
Sen satt vi bara vid datan, snacka skit o chatta med roligt folk msn,
vissa va ju mer intressanta än andra ;) hehe .
Men ja, sen cyklade jag hem till mina kära monster som ligger här utslagna
på golvet o i min säng. haha. Gick ut en lång promenad med Sheeba och Zella.
Runt fängelset o så, sen hem, nu sitter jag här. tröttis börjar jag bli.
Imorron blire upp i tid , ut med hundar, sen vettefan :P hehe..
Haft en kanon dag iafl :)

Skriver väl imorron elr ngt.



PUSSSSSSSSSSSSSS!

Kommentarer
Postat av: Fija

Haha jo vissssa var ju faktiskt det !!!!! Rullar med ögonen :P Haha.. Lite grädde på det där du ! Eller vad säger du ?!?!?!?! :P Hahahaha Du vet du en sak ?! Du är det absolut bästa jag har och jag älskar du av HEEEELA mitt hjärta ! <3

2010-06-24 @ 11:32:01
Postat av: Anonym

Du är det absolut bästa jag har! Och jag älskar dig av HELA mitt hjärta! <3

2010-06-24 @ 19:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0