i can really use a wish right now.

Idag vaknade jag, konstigt va ?!:D haha !
Nerå, gick upp vid 10, tog mitt täcke o kudde o la mig på soffan o kollade på våra bästa år,
efter det gick  jag ut med dogsen, sen skutta jag in i duschen, sen hoppa jag på cykel iväg
till Fia <3. Vi satte oss på balkongen så kom Conny oxå, så satt vi o snacka massa skit o så.
Senare kom Anders o Rasmus hem, vart bus o så med Rassebrasse :).
Sen cykla jag hemåt, då ville jag jannice att jag skulle komma över på
en kaffe o skit snack, så gick hem dit direkt. Mys.
Satt o snacka skit. Sen hem, ut med hundarna.
Sen satt jag vid datan en sväng, innan jag drog iväg till Jannice nu igen
på kvälls kvisten och skulle test sminka henne inför imorron.
Hon vart kanon nöjd, så ska fixa henne imorron.
Så snacka vi skit, hon rökte, sen skulle hon tvätta sitt löshår,
så höll henne sällskap,sen fick jag lov att jävlas och härja lite med
katterna! såååå skoj! hahahah .
Så nu sitter jag bara här. Nyss skrivit i min andra blogg :P hehe.
och nu skriver jag här. tjocktnice! hahah!
Ska nog snart försöka sova, tröttis, men sen om jag kan sova är ju
en helt annan femma. haha . Jag o mina jävla sömnproblem -.- haha!
nej fyfan för fläsk, nu ska jag skutta ner i sängen.



NATTTTTTISSSSSS ALLA GLADA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0