Hold on, be strong.

jadu, igår gjorde jag inte mkt, vaknde, gick upp, satt vid datan o loda :P
Sen sa jag hejdå till Marcus som skulle till sina föräldrar.
Så på kvällen iafl blev det hem till Fia snabbt innan vi skulle
gå över till Carin o Erik för att hålla katterna sällskap.
När vi sitter på balkongen vid fia, så ser jag någon ful
brud jävel som typ slår o välter en igelkotte med pinne,
Tror ni jag lacka ? jo somfan, totalt. Och hon va ju toltalt
efterbliven oxå när jag stog o snacka med henne o fråga om jag
skulle slå henne med Pinne, det va inge kul för henne att ngn sa till henne.
kände hur det brann i hela mig. Så va lika bra att gå därifrån när
hon börja gå, annars vet jag inte om jag hade kunnat kontrollera mitt
humör fan . Men iafl.
så drog vi över till Carin, kollade på Grey's anatomy och snacka massa skit o så.
Mysigt vare iafl. Fan vad jag jävlades med Katten, nå sjukt kul! hahaha ! :D

Idag va jag ner på stan, till amf o fixa o trixa. Sen gick vi till apoteket,
sen o fika, bina va med ofc :) hehe .
så gick jag hem, och har typ varit hemma sen dess.
Fick Erik grönwall's skiva av mammi idag <3.
Nej så hade min data sagt upp sig, men nu äre löst,
efter många timmars tjafs, omformaterande, utbränningsfel osv. haha .


nu sitter jag bara här o lyssnar på bra musik o lallar, ska nog strax sussa.
Mina ögon säger att det är dax . haha .


I miss you. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0