Here i am.

Jadu, intressant kväll igår kan man väl säga! :).
ännu mer intressant dag idag kanske. haha .
Aja, skönt att för en gångs skull veta sanningen.
så tack  :).


Igår va det mys med Rasmus o fia, sen va det kvälls mys med Fia o stefan,
det gillades mycket. men vart high life i min telefon, sånt som händer.
folk kan inte hålla sig till sanningen, är ju kul att mina vänner
o nära ska behöver informera mig om vad som händer.
Men  orkar jag bry mig ? inte mkt alltså :).

aja. Idag ska väl Marcus komma hit, så ska vi snacka så får man se
vad som händer senare. ut o gå lite o så iafl blire :).

En i mängden !:D javisst. Ser ingen poäng i att ens bry mig, som sagt, du är en i mängden ;)

Kommentarer
Postat av: Fija

HAHAHAHAHAHAHA Älskar dig Bästaste <3

2010-06-24 @ 11:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0