Flames to dust.

ja igår va man dutti o va ute o gick en massa,
först med mammi, sen med stefan,så gick vi o hämtade upp Sofia. <3.
Så gick vi hur mkt som helst o snacka massa skit, skönt :).
Så gick jag o träffa upp Jossa o Sara :).
snacka lite skit o så där.
Nu vakna jag nyss, jag suger, för skulle upp vid 10 egentligen,
men hade varit lättare om jag inte hade vaknat vid 7 o haft så
ont att jag inte kunde somna om. ursa.
Ja vad händer idag då. bra fråga.ingenting förmodligen.
Försöka hitta på ngt skoj iafl. Jo ska nog till Sofia<3.



Aja ska kanske hitta på ngt bättre än att sitta här :)


Hörsdåva!

Kommentarer
Postat av: Fija

Ja hos mig var du allllttt :) <3

2010-06-24 @ 11:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0