Baby minns du mig ?

Ja va dhar hänt sen sist :P hehe.


Det va midsommar, den vart kanon. Kenny o Jörgen kom o knacka på min dörr
och jag hade ingen talan om saken att jag skulle med till 13. haha .
Men ångrar jag att jag följde med ? ALDRIG!:D
drog dit, hade kul, vi som drog dit va Jag, Kenny,Jörgen,johnny,Pojkscouten&Dennis.
Sen kom även Hajen,Viccan,Pierre,Tj,Pudeln osvosv.
Vi satt och snacka skit, skratta, drack, dom badade, och så där.
En trevlig kväll. Lite jobbig hemväg dock,eftersom Dennis va på took för full. haha.
Men dagen efter så träffa jag Stefan, vi satt o snacka skit, sen
kom Kenny och Dennis. Sen drog Dennis hem till sig, och Kenny till sig,
och jag o Stefan till mig. Sen efter en stund drog även Stefan hem :P.
så gick jag med Hundar, sen hörde Kenny av sig o ville att jag skulle med
till månsan,för han skulle bada. så följde med upp dit, sen drog vi till Dennis.
Kollade på film o så där. trevlans. Så på kvällen gick jag ut o gick med voffarna,
tog sällskap med Kenny hem o så.

Sen idag så drog jag upp till Månsan med Kenny, Dennis och Johnny.
Sen kom Malin oxå. Dom badade massa. så kom fler folk,
bland annat Mika Mange och Chribba.
Så skulle jag hem, så då stack alla. Jag gick hem, käkade och gick ut med hundarna.
Sen gled jag vidare till Lärkbackskolan där jag la mig i gräset o njöt
av vädret. Sen kom Kenny , Dennis och Timmy dit.
Och vi drog vidare till Dennis o glodde på film o så.
Sen ringde min bästaste så sprang ut o träffa henne <3.
Sen gick jag o mötte mamma med voffarna, sen hem
satt mig vid datan och så hörde jag En Kenny utanför mitt fönster,
så drog på mig skorna och tog med mig sheeba ut, och tog sällskap med
honom hem, snacka massa mycket o så där :) Massa trevlans.
Sen gick jag hem släppte Sheeba, och han sprang RAKT IN I ETT STÄNGSEL
med full fart, och jag dogde lite av skratt,hahaha. min dumma jycke. <3.

Nu ska jag strax sova, för imorron blir förhoppningsvis en fart fylld dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0