And you're too late.

Igår så under dagen hände inte mkt, men sen vid 4 tiden
följde jag med Bina till Robin mamma o pappa. Massa trevlans. <3.
Sen kom jag hem, satt vid datan, och vid tv:en och kolla på
bra program o så. Sen vart jag sjukt rastlös,
så gick ut o träffa upp Josse o Viccan, vi satte oss på en bänk
vid åkra, då kom Kenny även ut o joina oss :).
Vi satt o flumma, skratta o prata massa skit.
Viccan bland annat utmana Kenny i massa grejer, och hon vann ju direkt inte
varje gång ;) haha. kulans vare iafl.
Vart där till typ 3, då vart det tralla hem o försöka sussa.


Idag så börja jag dagen med att dra ner till stan o uträtta lite ärenden.
Sen träffa jag min Diamant oxå<3. gick med henne på stan o så.
Träffa bina o sa hej o så oxå :).
Sen hem till Bästa och drack kaffe o snacka skit :).
Så kom Conny o hämta oss, för vi höll på o dö av värmeslag,
så vi drog o bada i sandviken. och om vattnet va underbart skönt,
oj oj oj. underbart. Sen satt vi på bänken,
så kom typ ett simlag i sexiga dräkter. me love ;) hahahahahhahah !
Aja, sen hem till Fia, kolla på c/o segemyhr, sen drog conny.
Så vart det soff mys med min bästa.
fick lite halv konstiga mess som gjorde att jag inte visste om jag skulle skratta
eller gråta, så skratta fick det blev.

Sen gick jag hem, gick ut med voffarna, och inväntade Kenny,
som kom förbi o kollade på Dead silcence med mig.
Massa bra film, dock jääävligt äcklig. Hade dött tuusen ggr om ifall
jag varit ensam. haha. Men han gjorde ju inte saken bättre när han
skrämdes hela tiden. haha .
Och även Kenny va rädd vare sig han erkänner eller ej ;) haha .
Men sen så satt vi på msn o dryga, det va osso massa skoj, vissa
människor är ju mer blåsta än andra:P haha
Nej sen drog han nyss och nu ska jag skutta i sängs :D
Kommer ju somna glad iafl eftersom jag haft en kanon dag!


GODNATTTTTTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0