Om du inte sen kan stå för all den oreda du ger.

Jadu vad har hänt sen sist? Massa antagligen :P


I måndags koll ajag på sex and the city massa, träffade Marcus en halvtimme..
Sen hem o kolla vidare på sex and the city.Sen drog jag iväg o
bada med Josse o Viccan.. Mysigt som fan.
Sen blev det hem till min bästavän.. <3

På tisdagen gjorde jag inte mkt på dagen skulle jag tro..
Men på kvällen blev det tjej middag på acropolis med
Fia,Mamma & Lina, sen blev det Eclipse,
då kom även Carin. sååå jävla grym film..
Sen när jag kom hem följde jag med Kenny upp till månsan
o träffa alla grabbarna :).
Sen blev det hem.

Onsdagen så kom Marcus o Timmy hem till mig en sväng.
Sen drog dom iväg. så gjorde jag inte mkt.
Drog hem till m in bästa på kvällen, va orolig, i onödan pga ett kräk!

Sen blev det hem..

Torsdagen blev det vakna, få ett mess jag inte ville ha.
Blev ledsen, arg tom o äcklad.
Drog hem till min bästavän, den enda som förstår mig, o jag älskar dig för allt
du gör för mig heeela tiden. <3
Så va jag där hemma, drog hem, åt , sen drog hon jag conny o Stefan o bada.
sköööönt! Sen blev det hem o mysa med min säng!

Igår så bestämde jag Jannice o Malin att vi ville dricka Fanta & Rosé. hahaha !
Och så blev det, så vi o Kenny drog upp till månsan.
Men SJÄLVKLART börja det åska o blixtra, så vi skynda oss
hem hit o satt här, sen p åmin altan med Dennhis, sen drog vi till Dennis
o satt där ist. kul som fan. Roligast va när pojkarna fick veta att
Jannhice o Malin va tillsammans. hahaha !:D
Sen drog vi o bada.

Två blonda bad ankor, snygga... nej snyggast!:D hahahahhaha ! <3.
Kärleks kväll.
Sen följde jag med Kenny hela vägen hem med Sheeba, sen hem o dejta min kudde!

Idag har jag gjort nada. och nu ska jag strax slå igång sex and the city skulle jag tro :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0