I've got to move on and be who i am.

oj vad har hänt sen sist. ja en massa som jag inte kommer ihåg,så
har väl inte varit så värt antar jag ? :P

Typ i onsdags kolla jag iafl på film med Mammi,Lina o Fia.
Drog ut en sväng mitt i filmen o mötte upp Marcus o snacka lite.
Så kom även Tompa, josse, sara viccaqn o Timmy dit.
så drog jag upp till lina igen o kolla klart på filmerna.
hmm. Sen i torsdags så satt jag med Bina på stan ett bra tag.
sen drog jag hem o sen ut o hade gräsmatte mys med Stefan.
Så ringde Kenny o ville att jag skulle med upp till Månsan.
Så gick o mötte upp honom o följde med dit där
det va massa folk. så drog vi e rpå stan för han o stefan skulle ha chirre.
Sen drog jag o Kenny till mig o glodde på film, såååå jävla läskig :o..
Så igår så va jag i västerås på power meet.
åkte dit med victoria o sara,. gick till lögar o träffa upp massa
folk, gickner till Kenny o co.
Satt där, vart förbannad på en jävla kärring som inte kunde bete sig för fem jävla öre.
Det gnager fortfarande i mig. usch!!!!
Så följde jag även med Kenny o han skulle köpa keps,. s´å hitta jag kärleks keps
som jag ville ha med inte hade pengar till.
Men det fixade Snälla Tomas åt mig när jag gick i förväg till bilen med
Bosse Timmy nicco o Linnea. haha :D
Så drog vci till hälla en sväng, sen till hammarby rampen. Sen hem :D skönt.
Idag har jag kollat på ngr avsnitt av true blood, har ett kvar att kolla på :)
Efter jag kollat på det så städade jag rummet, vart kliniskt rent, jätte
skönt o ha det gjort :D haha! sen har jag inte gjort så mkt. va över till Brors lägenhet
en sväng eftersom  jag är katt vakt :).

Ja du. nu ska jag strax se true blood.



Vet varken ut eller in, allt är verkligen upp o ner. Kommer jag någonsin
kunna lita på dig efter allt ? kommer jag kunna glömma ?
jag vet inte.


How could I have burned paradise.
How could I, you were never mine?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0