it messed me up.

Natten till idag sov man inte mkt. 2 timmar sammanlagt kanske.
Mitt hjärta hade så ont, så hon låg o skrek hela tiden .
Det gjorde så himla ont i hela mig alltså. uscha.
Sen kom mamma o väckte mig o berätta att våran granne inte orkade
höra Zella ha så ont längre och lånade ut pengar till oss.
Så vi stack till Vetrinären. nå fel med Nacken, antingen muskel eller så.
Urs, hon fick smärtlindrande och antiflammatoriskt.
Så får hoppas hon blir bättre .

Sen kom jag hem. sjukt sliten. så la mig i sängen en sväng, trodde jag iafl.
Tooook slockna. vaknade sprang ut med Shibbe.
Sen så kom Josse,Sara,Bina,Robin o Victoria till min parkering o hämta
mig. så Drog vi till månsan, satt o mata ankor, bada fötterna,
snacka skit o så där.
Sen drog vi o åkte runt, värt.se!:p haha .
Sen så drog vi ut till Ösby o kolla på  kossorna :P
Sen blev det att leka på Åby?, skola.
Jag och Robin gunga gung bräda, det va skoj.
Det bara pirra i hela magen då. Och jag fnittra. haha .
Sen skjuta dom hem mig. och nu sitter jag här.
ska snart sova. Ska bara skriva i min andra blogg först.
Sen försöka sova.



Förstår verkligen inte hur du kan säga alla dessa saker nu,
du gjorde ditt val. Det gör ont i mig nu igen.
För att du ska dra upp allt. När du säger alla fina saker.
Alla fina saker som bara känns som tomma ord.
Vad skulle va skillnaden denna gång liksom?
Neru. Du får mig att vilja skrika rakt ut av
matthet , blir så matt på hur allt ska pendla.
Sluta va så osäker, och försök hitta dig själv,
och kom tillbaka efter det och berätta att du vill ha allt tillbaka med mig.

Kommentarer
Postat av: Johanna G

Har man inte råd med vetrinärkostnader ska man inte ha djur!! ush så hemskt!!

2010-08-14 @ 17:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0