i'm getting over you.

Ja är sjukt dålig på att skriva blogg, varit
fullt upp men ändå inte, inte haft ork riktigt. hehe.

Sen sist har väl inte hänt så mkt, jag har kollat klart på alla säsonger av Sex and the city,
det suger. För nu har jag inget o se på, eller jo en jävla massa. Men
vart helt fast i skiten. hehe. aja. blir väl se filmen snart o sen tvåan :D! WIE!

öhm  ja.. i Fredags va jag hundvakt åt grannens alla
hundar, 6 3 veckors valpar, en valp på 5 månader och tre vuxna hundar.
Det va mys :). Sen åkte jag med till Avesta en sväng o planerade
lite med Bosse o så där.. Sen hem, sen iväg hem till bror o
ge katterna mat, så blev det sen till Fia och se henne plågas, och
fick även kläder då, fick skratta som fan :D haha .

Sen lördag blev det upp tidigt, för skulle iväg till "brors" lägenhet o hämta
alla hans grejer. drygt men skönt o få det gjort.
Och JAG lyckades få med allt, dom andra va pessimister o trodde inte
det skulle gå, men JAG lyckades. Och numera har jag 4 extra kuddar o 3 till täcken i min säng.
och en bäddmadrass, och jag bara älskar min säng. haha.

Så på kvällen låg jag bara hemma, fixa utväxten så jag fick lite mer överblonderat hår ;D .
Sen sooova.

Igår så gjorde jag inte mkt, sen kom Kenny med ideén att vi skulle kolla på
Shrek 4, och så blev det. Han kom hit o kolla på ett avsnitt av vänner,
Sen drog vi o hämta upp Dennis o drog till bion.
Bästa va innan "skaka ruuumpa" haha ! Dennis skämdes, men jag skratta..
hahahah . filmen va grym  :D haha .
Sen drog vi till Dennis en sväng o snacka skit,
sen drog jag o Kenny vidare hit o kolla på Paranormal entity.
SJUUUKT läskig film, höll på o dö flera gånger.
Efter Kenny dragit vågade jag inte ens gå utanför min dörr.
så satt på mitt rum jag :P haha .

Och idag har jag inte hunnit göra mkt. gått med vofflarna och gett dom mat.
Vad som händer idag är ännu ett mysterium! hehe .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0