Atomic winter in my soul.

Igår så gjorde jag inte så himla mycket tror jag.

Jag va hem till min Diamant och mös o snacka skit. Det uppskattas och
gillas en hel del ska jag säga er. Finaste i mitt liv.

så drog jag hem. Sen blev det kväll promenad och skit snack :).

Idag så gick jag upp 10, duktig mig! så kolla jag på våra bästa år.
kissa hundarna, sen skutta jag ner i ett bad .
Sen blev det att dra ner på stan,  åkte förbi Kenny och hämta upp
honom, sen Josse och sen ner på stan. där träffa vi även Sara.
Letade present som en toook till min bästaste!
Satt i skuggan o njöt av vinden och snacka massa skit med Kenny,
Medans Josse och Sara sprang omkring. Så kom även CS o fler folk.
Sen drog vi till Leklust, för gabbarna tyckte dom skulle va roliga
o fixa clown helvete. AS! haha. Sen drog vi till
liljas där Josse och Sara va o käkade. Sen åkte man hem .
Nu sitter jag här o borde finna orken till att laga mat. hah a.


ikväll ser det ut som det blir film kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0