Will i wake from this pain?

Hur kan man bokstavligen sakna någon så det gör ont?
för det gör verkligen ont i hela mig, som om min mage ska explodera eller ngt.
ont, real pain. och det förstår jag inte ?
för kärlek är inte en fysisk känsla ju ?
hur kan då saknaden bli en fysisk smärta? det övergår mitt förstånd! haha!
Det är iafl himla svårt att gå vidare ibland.'
det är himla svårt att vara utan den man vill leva sitt liv med.


Idag har jag sminkat Lina till hennes bröllop, hon vart jääätte vacker :)
sen va jag hem till jannice nu på natten. innan det kolla jag lite på Beverly Hills.
det är såååå bra! oohja! gillas! det är OKEJ!


men men . vet inte vad jag ska skriva så hörs!


is it true ? will i wake from this pain? is it over? did i throw it away?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0