Out of my life, out of my mind.

sitter här. har 40 minuter kvar på min födelsedag. har kollat på klockan hela tiden.
för vill bara att den ska slå om , slå om från den här jävla dagen, från dessa tårar.
urs. skit födelsedag. Aldrig haft en sån dålig födelsedag i hela mitt liv att jag gråter på den.
aldrig känt mig så ensam, bortglömd, och tom. känns skit rent utsagt.
hur kul är det att ligga hemma nästan hela dagen ensam ? Linda va hit en sväng.
men annars så. kul liksom . nej urs. jag känner att jag bara klagar hela tiden.
för är folk som har det värre än mig liksom ?! Men vafan.
Den här dagen ska egentligen vara bra tycker man. så sitter man o gråter.
nej FYFAN! hatar den! och j ag fyller 20, 20 jävla år, tjugo! och jag gråter!

NEJ HEJ DÅ KUK DAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0