den flickan hon gör allt......

ettt tag sen jag skrev. snaaaaart äre ffest! oohja gillas!:D.
haha. hmm.. vad ska jag skriva. i söndags hade jag o fia tjej kväll,
fast vi fastna i luren i tre jävla timmar. nice :).
Planera resa till Riga, planera fest osv. sjukt kul.
i måndags så va jag oxå hem till fia, massa kul. Pierre o Wiktor skulle
egentligen kommit o druckit kaffe, men dom va för trötta o slitna dom små liven.
Idag så skulle jag ringa läkaren på morgonen, men blev inte så. vakna för sent.
sen drog jag med fia o gick med sheeba o hämta rasmus :).
sen hem, byta hund o hem till fia igen. städa, käka lite mat o så där :).
Sen kom Pierre o Wiktor o drack kaffe, käka mat och snacka skit. massa skoj :).
sen när dom gick vart vi riktiga tjejer, snacka massa, fnittra, dumlog osv,
sen spela massa kort spel. sen åkte jag hem .
mycket som hände under tre timmar. får se hur det blir med allt,
festen på lördag är en bra början, sen riga, också hur kanon som helst.
yeah wtf. vad ska man säga. Lördag kommer bli heelt awsome :).



vet inte va jag ska skriva, för vet inte vad jag ska känna, är bara tok glad o sittero dum ler ! haha!



HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0