baby leave the light on for me.

sitter här. migrän hela morgonen, ingen hitt direkt (Y) haha!
Igår va jag till skolan hade möte, gick kanon :)
Sen hem, sen hem till Figge o glo på film. en bra dag med andra ord :).
förutom lite tankar, men jag försöker att inte bry mig så mycket
om dom tankarna, så blir det skit bra, tar dagen som den kommer.
Det som händer det händer, then it's meant to be<3.

yeah. idag blire leka med matilda, sen fråga figge om jag ville komma o glo
på film med honom senare ikväll, får se när Matilda måste lägga sig o så
ikväll, men tanke på att hon har skola imorron o så där :).

yeah. vad mer, lyssnar på Erik Grönwall just nu, <3 bäst. oohhja! fick ju
orginal skiva med honom av mammi på min födelsedag! gillas skarpt!


HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0