vi har förlorat allt det där som va så rätt.

Lördags va ju min fest, säger bara så här, inge mer dricka eller nå mer tequila för mig på braa länge.hehe!
men till en början hade jag det riktigt jävla kul. så glad för alla som kom.
Sen vart det lite små kaos kan man säga, jag grät, du grät , vissa bråka, jag slog folk, nej urs.
vart lite för mycket för mig där. Men det har fått mig att inse hur jag känner med allt osv.
Och det är skönt att få allt svart på vitt hur jag känner :).
yeah. Sen på morgonen börja jag städa, Robin kom o hjälpte mig att skjutsa över sakerna
till mig :). tack snälla du <3.

Sen på dagen sov jag ett par timmar eftersom jag inte sov ngt på natten. sen
på kvällen vart det hem till fia. haha! yeah orkar inte bry mig, orkar inte ha ångest för
saker och ting från i lördags, det är sånt som händer! kan inte ändra ngt hur mycket jag än vill.
haha. Nej men så äre.

What makes you think i ever want you again?


haha . tönt!



yeah. i miss you, it hurts inside of me, i want you so bad , so bad i could honestly do anything
for you, i think you are the love of my life. I think you're the one who have changed my life
for ever, and you will always have a piece of my heart. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0