You can say what you want..

Nyss uppkommen från ett ur skönt bad.
Kollat på Ph och one tree hill som vanligt, awesome :).
Är rätt trött faktiskt efter en aktiv dag, så blir nog
snart försöka sussa. Ska se imorron om jag får skjuts till skolan,
kan alltid hoppas på att söta josse vill skjutsa, känns värdelöst
att åka buss dit, sen sitta och vänta på buss där liksom -.-
Nej men får inge svar nu, så hon kanske har hoppat i sängen.
Så tar 2 bussen ut imorron ifall hon inte kan skjutsa.

Snart helg, har mycket erbjudanden, men vet inte riktigt
vad jag känner för och vad som kommer bli av liksom :).
Märks väl antar jag ?:) Japp..

Nej kolla runt lite mer, sen sussa.

Skriva ett inlägg till, min dagliga lista you know.

Pusssss!





"Can i ask you to stay ? ".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0