Who made you king of anything?

glömde visst skriva imorse :P hehe.
Drog iafl ner på stan och mötte upp Bina,
vi gick runt o kollade, skulle även skaffa gymkort,
men dom hade höjt priset bra mycket, så kändes inte värt längre,
så får nog bli actic gym istället.
Men iafl, sen drog vi o käka, sen blev det bolaget,
nu har jag massa till nyår, gick sen till ica,
hämtade ut min klänning, den sitter jätte bra,
Men sen är lite för lång, så det ser lite konstigt ut,
får se om mamma kanske kan fålla upp den lite,
annars får det duga helt enkelt :).

Ja vad som händer ikväll är ju fortfarande ett frågetecken,
märks väl ;D hehe.


Nej nu ska jag göra ngt ;D

Pussss!




"kom nu ketchup, visst va jag skojig"

Kommentarer
Postat av: matilda

JA JA JA, träna med mig sötnos! <3

2010-12-27 @ 19:29:41
URL: http://matildahellerstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0