We belong togheter.

Nej men tjeeenare va! :).

Va ju på lucian med Amanda,Patrik, hennes syster och vän.
Sjukt mysigt, jätte söta barn som va med o sjöng o tjoa :).
Och Madelene, sjukt vacker hon va! Kunde inte fått en bättre Lucia i år:).
efteråt så hittade jag på familjen Brottare och snacka lite skit med Helena
och skratta åt lille emrick som va tvääääär deckad.haha, så jävla söt!
Sen när jag skulle gå så hade jag fått mess.
Så vart iväg o säga hej till Marcus han följde mig en bit på
vägen hem och snacka lite skit o så där.

Sen cyklade jag hem. Och dejta mitt badkar ganska omgående, det
behövdes. höll på o frysa ihjäl kan jag ju säga! fyfan.
Så kom nyss från badet. awesome!

Nu ska jag kolla serier eller ngt.

Pusss





"e jätte ledsen men jag vill ordna upp det igen :( Enda jag vill baby.
du e allt i mitt hjärta<3"


Och jag älskar dig, det gör jag verkligen. Men vet bara inte om det räcker.
Vet inte om jag räcker. Du är mitt hjärta, kommer alltid vara det älsk. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0