Waka waka..

Tjeeeeeenare! :D


Sitter hemma hos bina, därav den dåliga uppdateringen ;) hehe.
vi har suttit och snackat skit, hon har lagat mat, och hon är allergisk mot mig;(.
Sen kom iafl grabbarna hem, så åt dom.
Sen har vi kollat på en film, fast har ingen som helst aning
om vad den handlar om egentligen. hehe.
Så har vi snackat om självgående gräsklippare, och jag dogde lite,
men söta oskar torka mina tårar så det är lungt ;D hehe.

Nu dör dom på tv o grejer, och oskar ser ganska nöjd ut,hmm, skum kille ;)

Men nu säger bina att jag ska med ner i källaren, vilket källare
är ngt jag är riktigt rädd för, hon kanske planerar att döda mig ;o
hehe. nerå.
Men skriver när jag är hemma om jag inte är död vill säga ;P


Puss


"Toarulle toarulle toarulle!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0