This is where i love to be.

PINSAMHETSTEST 10!

Har du pojkvän/flickvän? - Nej
Har du kramat någon 2010? - Ja
Har du hatat någon 2010? - Ja
Har du sagt "jag älskar dig" till någon 2010? - Ja
Är du kär nu? - kär och kär.
I vem? - haha
Kan du vissla? - Ja
Har du en dildo? -icke
Äger du mer än 10 par string? - Nej
Äger du mer än 15 par string? - Nej
Äger du en mascara? - jajemänsan
Äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? - nope :)
Är du en fjortis? - klart!
Är du emo? - Nej
Är du brat? - Nej
Gillar du vältränade killar? -  vältränade ryggar gillar jag ;)
Gillar du nörd-killar som pluggar? - Yeah ;)

Gillar du tjejer? - beror på hur det menas.
Är du bisexuell? - ne
Har du över 10 bhar? nej, har jag fan inte råd med.
Har du nångång tyckt om någon i din ålder? - Ja
Kan du köra skoter? - vet inte
Kan du leka apa? - Ja
Är du brunett? - nej
Är du blond? - jajemänsan
Har du haft svart hår/har du just nu? -  Har haft
Kan du sätta foten bakom ditt huvud utan att spy? - Utan att spy? ja :S.

HELT SERIÖST
Vad har du på dig för underkläder - Bh & trosor
Har du runkat/pullat av någon? - Ja
Vet du vad oral/anal sex är? - Ja

SENASTE
Vem fick du sms av senast? - Diamant.
Vem skickade du sms till senast? - Diamant.
Vem ringde dig senast? - Mammi <3
Vem kramade du senast?Jannice :)
Vad drack du senast? - Kaffe :)
Vem var ditt senaste KK? - Ingen
Är du allergisk mot någoting? - ne
Är du sexmonster?- ?
Pinsamma frågor för dig nu? - Nej

Namn: Therese
- Smeknamn: Tuss,Tussi,Tussielago,tessan,tess m.fl.
- Födelseplats: Stockholm.
- Ögonfärg: Blå/grön/grå
- Hårfärg: Blond
- Längd: Pass ;)
- Skostorlek: 35-36 ;)
- Vikt: Har ingen aning just nu :S
- Höger- eller vänsterhänt: höger
- Skor som du bar idag: Snow boots.
- Rädsla: Ensamhet, plus massa mer.
- Din första tanke när du vaknade imorse: palla vädret..

- När somnade du: 3-4
- Pepsi eller Coca Cola: Pepsi
- McDonalds, Max eller Frasse: Donken
- Singel- eller dubbeldejt: Singel
- Adidas eller Nike: Adidas
- Choklad eller vanilj: Vanilj
- Svär du: Ibland (a)
- Sjunger du:Varje dag framför datan :P
- Duschar du varje dag: Nej men badar:P
- Röker du: icke :)
- Tror du att du någonsin varit kär: Ja
- Gillar du skolan: inte direkt min grej.
- Tror du på dej själv: beror på.
- Blir du åksjuk: Nej
- Tycker du att du är hälsosam: hahah !
- Gillar du åska:Bland det värsta jag vet :(
- Spelar du något instrument: Inte tillräckligt skillad för sånt ;D haha

Har du under den senaste månad
en..

- Druckit alkohol: Ja
- Gått på dejt: Nej
- Shoppat: ne
- Ätit en hel ask müsli: Nej
- Ätit sushi: Nej
- Stått på scen: Nej
- Blivit dumpad:typ precis en månad sen det tog slut.
- Skejtat: Nej
- Färgat håret: Nej
- Stulit något: Nej

Har du någonsin..
- Däckat eller varit jättefull: Ja
- Blivit upptäckt under "akten": nope
- Blivit kallad hora: Ja

I framtiden..
- Hur gammal vill du vara när du gifter dej:När jag träffar rätt.
- Namn på barn:Kevin/Sebastian, Destiny/Leonora
- Ditt drömbröllop: För stort att skriva här, och dyrt ;)
- Vad vill du bli när du blir vuxen: jag är väl ändå vuxen tycker jag.
- Antal CD skivor du äger: 40 st kanske.
- Antal tatueringar: 1

- Antal gånger har du varit med i tidningen: typ 5 ggr kanske.
- Antal saker du ångrar:Gör misstag, men ångrar dom inte, jag har lärt mig av dom.

Brukar du..
- Titta dej själv i spegeln? :Ibland
- Gnälla: njae vissa dagar
- Skrika: inte så ofta.
- Sova: ja men inte så mkt dock :/
- Ha ångest:Panik ångest ja.
- Skada dej själv med flit: Nej
- Vilja dö: Nej
- Drömma mardrömmar: Ja
- Drömma sexdrömmar: Ja
- Ta droger: Nej
- Försöka vara annorlunda: Jag är mig själv, det är tillräckligt annorlunda ;)
- Klä dig i svart: jovisst
- Gå i skolan: nej
- Röka: nej
- Ljuga: Nej
- Hata folk: Nej
- Lita på folk: njae

När..
- Åt du senast: en timme sen ?
- Läste du en bok senaste:För länge sen :/
- Köpte du något senast:förra veckan
- Svor du senast: vet ej :P
- Sjöng du senast: Idag
- Klagade du senast: vet inte
- Är det sommarlov:aldrig mer :(

Vem..
- Saknar du: Andreas :(
- Vill du döda: Veronica
- Rörde dej sist: Jannice
- Vill du slå: Haha, dum jävla fråga!:P
- Vill du kittla:vet inte
- Vill du prata med: vet inte?
- Vill du vara som: Mej själv duger bra.
- Sårade dej senast: oxå dum fråga. Men Marcus tror jag iafl.
- Vill du bli galet full med: Smultris,Bina och Diamant! :D

Har du..
- För många vänner: dom jag har duger finfint :)
- Förföljesemani: Nej
- Tvångstankar: Ja
- Någon annan psysik sjukdom: Nej
- Skadat någon: jo:/
- Färgat håret: Ja
- Brutit några ben: Nej
- Gjort bort dig rejält: Jag är bara mig själv ;)
- Bra självförtroende: Nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0