Say hello to goodbye.

Ja folk vet verkligen hur man kan förstöra ens dag.
Känns som den här dagen inte kommer bli nå vidare nu.
Suck.
Ge fan i mig o mitt liv ? Måste jag sätta lösen på ALLT för att slippa dig?
för det räckte då uppenbarligen inte att byta nummer.
Låt mig vara, okej ?! Har bett dig säkert tuusen gånger att
låta mig vara ifred. Gör nu som jag säger.
Okej ?!?!?!? Börjar rinna över skapligt nu.

Aja skit samma.

Skulle egentligen till skolan idag, men försov mig.
Får bli imorron, jag MÅSTE!.
Nu ska jag ut med hundarna, sen vet jag inte riktigt.
blir väl bada, MÅSTE städa idag iafl, ser ut som 17 svåra år på mitt rum.
Nej försöka skingra tankarna nu,
sluta vara förbannad. bara kokar i mig.
Va inte igår jag va så här lack alltså.

Hörs!





"Du vet lika väl som jag att tillsammans klarar vi det här
om du vill det. <3"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0