Raise your vioce and stay.

Awesome kväll!

Dagen börja ganska jävla lugn, bara vara hemma o chilla i ett
bad, kolla lite one tree hill.
Sen kom Sabrina,Robin och Oskar och hämta mig,
så bar det hem dit, spela monopol med Bina och Anna,
Bina fuskade massa mycket, hon va ju liksom banken. hm,
undrar hur hon kunde vinna ? ;) hehe.

Sen blev det kolla på pojkarna som spela WOW, vilket sög,
så satt och irriterade och förstörde för oskar istället,
det va bra mycket mer roligt! hehe :D
Men jag vet att han tycker om mig, innerst inne! hehe (a)!

Sen började jag knata hem, fast blev träffa Josef en sväng,
snacka lite skit och så där. Massa trevligt, en jävla
massa skratt iafl.
"Jag fattar inte. Jag orkar inte. Jag dör" AHHAHAHAHA! DÖR!!! :D

Och nu fundilerar jag på att försöka sova, eller ja
först kolla om pojken tagit sig hem, han va så "nykter" att han
kände sig full, plus cykel, plus halt ute.
Det låter lite farligt faktiskt. hehe.

Fast nu fick jag mess att han levde och inte hade ramlat (Y)!



Nej nu blir det fan natti, klockan är halv 7 på morgonen och katten
sitter och skriker på att jag ska lägga ner det här. haha.

PUSS!






"Jag gav aldrig upp dig när du försvann"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0