Och det verkar som allt är okej.

Nyss vaknat, är sugen på att gå ner i gallerian och
se Robert Wells, han är så jävla grym, men jag vet
inte riktigt om jag orkar faktiskt, känns som mitt badkar är
med lockande just nu, har inte badat på flera dagar ;o. hehe.

Idag är jag på asbra humör, kom på att det kommer något gott med allt ont.
Men kan verkligen lära sig saker.
och nu kollade jag ut genom fönstret förövrigt och suget för
Robert försvann helt när jag såg att det snöa :P haha.

Senare ska jag iafl till Brors lägenhet, ska nog försöka få med mig någon dit
och ha söndags mys med film och wii, kanske dra med mig Josef
eftersom han inte kunde komma igår. Får se hur det blir.
what ever, nu ska jag klä på mig sen blir det ut med hundarna
och sen dejta badkaret!:P hehe .


Puss!






"Skulle gärna hjälpa dig upp och kunna lyssna upp den väg du springer."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0