Now it's time to close your eyes.

Nu har jag julpyntat mitt rum, inte alls nöjd med fejksnön,
gick inte riktigt som jag ville. Men nu är mitt rum
sjukt mysigt iallafall :)Funderar på att köpa en mini mini gran o
ha i fönstret, det är mys! Ja!:D

Nyss letat efter en låt i ungefär en timme, och jag lyckades efter
många om o men! :D lycklig jag!

snart blire väl dejta sängen och kolla på Nikita som jag fortfarande
inte gjort eftersom jag hoppade ner i ett bad igen o kolla på oth ist! hehe.

Imorron kväll verkar det stå mys på schemat, och det gillar vi!:D

För övrigt dampar min katt unge runt med en råtta i munnen, hahahahah !:D


Pussssss





"Can I ask you to stay, no.
Cause now’s the time to close your eyes and see what you’ve got here
Cause sunny days lead you astray, just know what you’ve got here." <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0