never say never.

Inte uppdaterat ngt idag, har liksom inte vart hem idag.
gårdagen va awesome som fan! :D
Vi festade, ganska hårt dessutom, shotade massa,
sen kom även pojkarna som va på o festade med oss ;).
Vi skratta, spela gh, ja härjade satan!
vi hade sjukt kul.
Jag ville inte sova ensam, så jag o oskar gick hem till mig
och lämnade cykeln sen gick vi tillbaka, för som sagt, ville inte va ensam.
Så gick vi tillbaka o fortsatte dricka, kolla lite på film o så där.
För Robin och Sabrina dom va trötta gamlingar
så dom gick o la sig. hehe .

Sen vakna jag imorse och fatta inte riktigt vart jag va då. hehe .
Men sen kila jagöver till fia, sen drog vi ner på stan o kolla runt.
Sen vidare hem till fia och har suttit här o härjat med folket . awesome!
Ska strax hem, har precis käkat pizza. Ska hem o gå ut med hundarna
sen blir det vidare till vatten tornet och åka pulka med
fia stefan johan och daniel. awesome dudee :).

aja skriver sen ;D

Pusss!



"You're wierd. I like you "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0