När varje dag känns likadan.

Fyfan så trött o stressad jag är, hatar't, idag är en sån där
dag folk ska vara glada för att inte träffa mig, iofs
skulle jag nog bli på grymt mycket finare humör om jag umgicks med söta människor!
Nu har jag iafl varit ner på stan, träffat asmycket folk,
köpt julklapp åt Fia & Anders o en sista till Bror, hjälpt mamma köpa till
micke och Rasmus,sen gick jag till ica o köpte det sista vi
behövde därifrån åt mamma. Sen hem. Nu ska jag snart slå
igång jul musik på högsta volym, sen ner o fixa granen
sen ska jag fan lägga mig i ett bad o invänta mamma så jag får mat,
hungrig som en gnu!

Puss!






"är det tiden på året som skrämmer?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0