när jag saknar dig så tänker jag på oss.

Nu har jag badat o så där. Bråkat med katten som vägrat
komma upp, tror hon är sur för jag varit borta för mycket :(.
Hur fan ska jag kunna sova borta, utan min Tira, helt ensam
när jag ska vara hundvakt ?:( Sover alltid med henne,
somnar alltid med henne på mig. mysigt ja!

nog om det, nu har jag suttit och snackat med Jocke och fia
på msn o härjat, lite små kul. hehe.
Har inte fått ett svar ännu på om det kommer drälla in
en full människa i mitt sovrum senare:P
Lär ju få ett mess så jag håller mig vaken, annars
kommer jag säkert decka, och vore inte så skoj för honom
då om han inte kan ta sig hem då!;P haha.
Nej men märks väl. hehe.
Nu ska jag snart lägga mig o titta på how i met your mother.

Puss!




You looked me in the eye
And swore you weren't lying.
Well, I was so blind,
I never saw the signs.
I'm getting out tonight,
And you're not invited.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0