Något kallt mellan mig och änglar.

Inge bra uppdate, men hey, det är julafton!:D.

Sen sist har jag moffat massa mat!, kollat på bästaste kalle, öppnat julklappar,
fick massa bra skit, fick en t-shirt med en bild på Zella, lösnaglar,FOTOSKRIVARE <3,
Ecplipse(ska även få twilight & New moon), ögonskuggor, as snyss ed hardy
tavla som det står "love kills slowly" på, och BAMSE påslakan, och om jag blev lycklig!
efter vi öppnat klapparna, och fikat lite, så drog jag och mamma över till Fia
gav julklappar, fikade och hade mys där :).
Sen drog vi hem, då fick jag fin besök, det gillades :) Är då inte många
människor som kan få mig och skratta som du får.
Trevligt vare iafl, vi kollade på någon skräckfilm, jävlades med varandra
och hade allmänt as trevligt :).
Han stack nyss, och nu sitter jag här o gör ingenting och funderar på
att försöka sova snart tror jag, i mina nya mysiga lakan, älskar't! :D.

Nej godnatt! Gör dagens imorron tror jag nämligen.

Puss



"snart drömmer jag om dig.. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0