Dag två: Min kärlek

Kärlek för mig är så mycket.
Det är vänner, familj, djur, pojkar.
Ingen kärlek är den samma.
Jag har varit riktigt kär 4 gånger, jag har älskat 3 gånger.
Alla gånger kändes det annorlunda.
Dom två första gångerna va värst, och tredje, va underbart,
under vissa tillfällen. Fick lära mig en massa,
om kärlek, tvåsamhet och närhet. Vad kärlek innebar
när det va ömsesidigt, och det va ganska underbart ibland
måste jag faktiskt erkänna.
Och att kärlek det är något två personer gör tillsammans.
Och det blir fint, inte lätt alla gånger,
inte bra alla gånger, men det blir garanterat speciellt.
Man gör saker man ångrar, man gör saker man inte skulle gjort
om man inte varit kär. Men man lär sig.

för ca 6 månader sen, då hade jag skrivit att kärlek inte existerar,
att det bara är en illution. Men jag hade fel.
Det vet jag nu. Som sagt, men lär.
Största kärleken i mitt liv just nu är min familj, vänner och djur.
Och jag är ganska nöjd måste jag ta o säga :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0