Like the open seas and shores.

vaknade för en stund sen, gick ut med hundar, och då började det took snöa,
sjukt mysigt, jag älskar snö faktiskt :).
Jag gjorde ju jul mys igår, men fejksnön blev som sagt dåligt, så får fan bli att göra om den idag,
annars kommer jag bli galen på hur det ser ut :P hehe .
Men funderar på att lägga mig i ett bad för omväxlings skull,
För ikväll får jag troligen sällskap då kan jag inte bada,
eller ja,kan , kan jag väl, men då blir det trångt i mitt badkar,
då får jag passa på o bada nu liksom så jag får hela för mig själv
åtminstone en gång!;D hehe.

Plus att jag är uttråkad, då kan man lika gärna bada:P.

PUSS!





"Jag skulle fastna i min ensamhet om du lämnade mig nu. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0