Jag kanske har nått nu som du behöver.

Vaknade sent idag, inte så konstigt eftersom jag satt o
skrev med Jocke på msn till 5 halv 6 någon gång,
vi beklaga oss över hur tråkigt det är att sova ensam ;( haha.

nej nu har jag varit ute med mina hundar, och mammas, för min
stackars mamma har jätte ont i ryggen  :(.
Nej även kollat lite på fångarna på fortet, gunde <3. haha.

Ska väl snart kolla om min skrivare funkar som den ska o så där,
har inte kunnat testa den ännu liksom :P hehe. 
Men nu jävlar! ;D.
Sen ska jag sitta och välja ut bilder jag ska skriva ut,
för ska ha en hel vägg full med bilder :).
Ska göra alla dom bilderna svartvita oxå, snyggast så :).
Så får pappa göra massvis med ramar åt mig , asbra:D.

Nej nu ska jag göra nå vettigt :D

Puss!



"Jag skulle låta blicken möta andra ögon i en främmande stad."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0