Jag har rest öst och väst men hamnat här igen.

Dålig uppdatering idag, jomen visst. har inte riktigt orkat ;D hehe.
För natten va ett helvete för mig.
Hade sjukt ont i benen, pga mina cp knän, sen ont i ryggen
vilket jag fortfarande har  :/. Sen vart jag svimfärdig osv.
Ja en helvetes natt!.

Nej sen vaknade jag runt 12-13, för drömde sjukt dröm
om Toni, för andra gången på kort tid, helt sjukt! hehe.
gickupp, ut med hundar,snacka skit med mamma, åkte till
ica och köpte frukost, sen hamnade jag i ett badkar :)
Asnice, jag vet !:D
Och nu ska jag ut med hundar, sen kila iväg till Bina, ja helt okej :)

Puss!





"Vem lämnade vem? Jag är inte över dig än.Jag grät & vi kysstes, fast jag borde
bett dig att . Jag ska aldrig mer säga sanningen till nån som saknar
förmåga att förstå.Jag önskar att jag va en sån som inte tänker alls."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0